Beoordelingen van Im Aroy Hoofddorp

Recente recensies

5.0
Richard.
9 juli 2024
Maria
7 juli 2024

Heerlijk eten! De bezorgtijd kwam ook goed overeen met de opgegeven indicatie. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes Kooijman
7 juli 2024

Kwam keurig op tijd! Heerlijke verse groente, kip lekker knapperig! Compliment!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Richard.
3 juli 2024
Gilles
19 juni 2024

Bestelling was wegens drukte laat en helaas ook niet helemaal juist, maar dat werd gewoon goed en snel opgelost. Eten heerlijk als altijd.

Karola Jeffers
15 juni 2024
Joep
13 juni 2024

Heerlijk eten

Karola Jeffers
8 juni 2024
Heleen
3 juni 2024

Eten was heerlijk,goed van temperatuur en voldoende…aanrader dus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

PD Goerdajal
2 juni 2024

Gewoon lekker en goed verzorgd!

Karola Jeffers
1 juni 2024

Helaas kregen we een enorm pittig gerecht in plaats van het gevraagde niet pittige gerecht. Zo jammer😔anders was het natuurlijk 5 sterren!

Suzanne
22 mei 2024

Het eten was echt heerlijk. Bezorging ging snel en soepel en de bezorger was heel vriendelijk. Een volgende keer bestel ik zeker weer bij Im Aroy.

Mai
22 mei 2024

Erg goed op smaak en lekker pittig. Snelle service en vriendelijke mensen.

Richard
14 mei 2024

Gewoon lekker.

Karola Jeffers
4 mei 2024
Sandra
29 april 2024

Geen succes: verkeerde bestelling mee gekregen, dus terug om de juiste op te halen. Papaya salade was echt niet eetbaar, en de menu’s waren ook maar zozo. Jammer, ik had goede dingen gehoord, maar dit was een tegenvaller.

Richard Buijs
28 april 2024

Heerlijk.

Gerard
27 april 2024

Weer heerlijk gegeten. Ik had wel een foutje gemaakt in de bestelling, gelukkig waren ze zo vriendelijk om het gerecht dat ik wilde hebben maar foutief had besteld, nog even na te komen brengen. Klasse!

Ronald
16 april 2024

Altijd goed

Loes Kooijman
6 april 2024

Vriendelijke bezorging op afgesproken tijd en zorgvuldig klaargemaakt! 😋😋

Ivo
5 april 2024
Karin
5 april 2024

Ook na jaren constante kwaliteit en erg lekker, en ook nog door een vriendelijke bezorger op tijd afgeleverd!!

Richard
31 maart 2024

Heerlijk.

Maricar
23 maart 2024

Ik heb van het eten genoten! HEERLIJK EN SNELLE SERVICE. ECHT EEN AANRADER!

Monique
17 maart 2024

Smaak top, zoals altijd!!!!! 👍🏻 Prijs is fors. De bezorgkosten van 2,90 voor ongeveer 3,4km die er bovenop komt bij een bestelling van 44,50 is jammer. Net als de 0,25 voor iDeal betaling. Maar de smaak is top, dat dan weer wel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjaak
16 maart 2024

Top zoals altijd

Danny
15 maart 2024

Wederom heerlijk gegeten, het beste Thai Restaurant in Hoofddorp. Echt een aanrader!!

Elizabeth
7 maart 2024

Snelle service en eten was heerlijk

A. Verhoeff
14 februari 2024

Heerlijk zoals altijd!

eva
13 februari 2024

Dit keer was de gerechten totaal anders, ik denk de kok is veranderd.

Nick
10 februari 2024

Elke keer weer ontzettend lekker

Pauline Kessels
4 februari 2024

Ongelofelijk lekkere pad Thai gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlon
13 januari 2024

We hebben heerlijk gegeten!

Erik de Haan
12 januari 2024

Bij de bestelling waren de loempia's vergeten. Kan gebeuren. Tot positieve verrassing werden die nabezorgd. Hartelijk dank en hulde.

Yessi Novalia
8 januari 2024

Lekker eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lara
7 januari 2024
Carolien
6 januari 2024

Wederom heerlijk gegeten. Beste Thai in de omgeving!

Monique
21 december 2023

Zoals altijd, weer top!

Feby
20 december 2023

Goed en lekker eten!

Bernadette Van Seijen
13 december 2023

Het eten was erg lekker, het werd 50 minuten te laat gebracht helaas

Carolien
9 december 2023

Het eten was super lekker. Erg vers en het kwam nog heet aan bij ons. Lekkerste Thai in de omgeving! Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Rose Mangroe
1 december 2023

Ik kan geen 10 sterren aanvinken anders had ik dat zeker gedaan😍nog lekkerder dan vorig keer😋

Ilona
25 november 2023

Heerlijk eten, had extra cashewnoten in het gerecht besteld maar dat zat er helaas niet in.

Ronald
25 november 2023

Erg lekker gegeten

s
21 november 2023

Beste thai in hoofddorp Fried rice with chicken cooked as it is

Richard.
18 november 2023
Loes Kooijman
18 november 2023

Het eten was heerlijk, zoals altijd! Groeten, Loes

Satish
18 november 2023
Monique
10 november 2023

Opnieuw was de smaak helemaal top!

Steven
8 november 2023

Gisteren hebben mijn collega's en ik i.v.m. overwerken een Thaise maaltijd via Im Amroy besteld en iedereen was erg tevreden! De smaken waren authentiek en de porties waren royaal. De bezorging was snel en het eten was nog lekker warm bij aankomst. Ik kan Im Amroy ten zeerste aanbevelen aan liefhebbers van (Thais) eten.

Jerry
7 november 2023
Reactie van Im Aroy

Beste Jerry, We zien dat u erg ontevreden bent over uw bestelling. We zouden graag willen weten wat er niet goed was, zodat we dat kunnen verbeteren! Mvg Peter Im Aroy

Gerard Mastwijk
29 oktober 2023

Binnen een half uur na bestelling via de site werd het eten al gebracht. We hebben genoten van het eten Precies goed gekruid en bereid. We gaan wat vaker Thais eten ipv Toko en Shusi…

B
27 oktober 2023
Ilona
22 oktober 2023

Heerlijke Pad Thai, binnen half uur bezorgd. Super!

Jona
10 oktober 2023
Monique
7 oktober 2023

We zijn allang klant bij Im Aroy. De smaak was weer goed, zoals altijd! Maar dit keer weer extra betaald voor oa extra rundvlees en kouseband. Helaas nauwelijks kouseband ontvangen. Ook weinig aardappel. Het bakje was sowieso slecht gevuld dit keer. De kwantiteit tov de prijs was zeer teleurstellend dit keer!

Reactie van Im Aroy

Dag Monique, Dank je voor het melden , ik heb het nagevraagd maar we kunnen niet meer achterhalen wat er gebeurd is. Ik ga er vanuit dat er iets niet goed gegaan is met je bestelling. Ik neem contact met je op om het recht te zetten. Groet, Peter

Karola Jeffers
7 oktober 2023

Weer als vanouds ❤️

Rob
3 oktober 2023

Op tijd en volgens afspraak geleverd. Zeer smakelijk en dus voor herhaling vatbaar!

Karola Jeffers
29 september 2023

Niet zo lekker als normaal😕

Karola Jeffers
23 september 2023

Door de drukte waren de loempia’s niet helemaal zoals we gewend waren. Verder zoals altijd heerlijk gegeten.

Danny
18 september 2023
Gijs
10 september 2023

1ste keer besteld. Heel erg lekker en Heel erg snel.

Karola Jeffers
1 september 2023

Heerlijk eten en kippetjes! De Kauw Phad Kai is het lekkerst met grote stukken ei erin, kunnen we niet gewoon voor extra ei kiezen als optie?

Linda Leussink
1 september 2023
Maaike
28 augustus 2023

Bezorging duurde lang, toen het er uiteindelijk was bleek rijst koud en 1 gerecht verkeerd. Gelijk gebeld en direct opgelost. 15 minuten later was er een nieuwe maaltijd gebracht. Goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Julia
9 augustus 2023

Super lekker!

Jeroen Zegeling
1 augustus 2023
Danny
28 juli 2023
And
28 juli 2023

goed maaltijd, redelijke prijzen.

Karola Jeffers
27 juli 2023

Het was weer heerlijk, maar helaas niet (zoals afgesproken) de kippetjes ontvangen die vorige keer niet werden geleverd…🤷‍♀️

Kool
14 juli 2023

We bestellen hier regelmatig eten. Vooral de pad thai, massaman en maomang gerechten zijn bij ons favoriet. Vers en heerlijk

Edith
13 juli 2023

Ik heb weer heerlijk gegeten

Silva
9 juli 2023

Eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
1 juli 2023
Salima
14 juni 2023
Frank
12 juni 2023

Heerlijke gerechten. We hadden van alles wat en elk gerecht was lekker van smaak!

Manon Van Rheenen
3 mei 2023

We hadden per ongeluk mie ipv rijst besteld en de eigenaar kwam alsnog snel de rijst brengen zonder kosten te rekenen! Echt helemaal top! Eten was heerlijk, ik Jan het van harte aanbevelen.

Monique
28 april 2023

Top! Zoals altijd! Bezorging exact op afgesproken tijdstip.

Manon
11 april 2023

Heerlijk eten, goede snelle bezorging. Wat wil je nog meer?!

Ev
28 maart 2023

👍👍👍

Manon
28 maart 2023

Gruwelijk lekker. En ineens niet meer zo verkouden. 🔥

Henk Gerritse
17 maart 2023
Karin
15 maart 2023
Perry
12 maart 2023

Alles weer top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilde
4 maart 2023

Hèhè, eindelijk eens Pad Thai hoe het hoort. Heet afgeleverd, vol van smaak, heerlijk! En ook nog eens een ouderwetse flinke portie voor het geld. Heel blij.

Danny
4 maart 2023
Gerrit Jordens
19 februari 2023

Heel lekker, ondanks de regen op tijd en warm. Is goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc T.
4 februari 2023

Op zaterdagavond besteld en over een uur eten, snelle bezorging. Eten was lekker, we hebben verschillende gerechten genomen van heel pittig tot niet pittig. Tip, zal wel heel makkelijk zijn als er foto's bij de gerechten zijn.

Monique
27 januari 2023

Was weer erg lekker en op tijd! Was top!

ramona
23 januari 2023

Ik bestel heel vaak dus het is lekker! alleen dit keer mijn kroepoek vergeten die ik wel had besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Im Aroy

Dat zetten we recht! Wil je het in het commentaar zetten bij je volgende bestelling? Excuus voor het vergeten. Groet, Ong

Jeffers
21 januari 2023

Hebben jullie ook zoutloze gerechten?

Floor
5 januari 2023
mr.gonzo
31 december 2022

Uitstekend weer, ik heb het idee dat er een extra stap is gezet. Ga zo door !

Karola Jeffers
30 december 2022

Ook in 2023 nog steeds onze favoriet!

Audrey Kessels
25 december 2022

Wij vonden de kip met beslag van het gerecht kip cashew niet lekker. Verder: was 1 van de 2 sticky rice nagerechten droog en hard, zonder cocossaus. Dat hoort niet zo te zijn. De biefsalade was daarentegen wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Im Aroy

Beste Audrey, Het spijt ons dat de bestelling niet naar verwachting was. De kip cashewnoten doen wij standaard met kip in deegjasje. Jullie vinden dat niet lekker. We kunnen het ook naar wens maken met gewoon kipfilet zonder jasje. Wat betreft de stickey rice: daar moet iets fout gegaan zijn helaas. Ik neem morgen contact op om een oplossing aan te bieden. Mvg Peter

Monique
23 december 2022

Top! Op tijd! En weer super lekker! Tot regelmatig ziens en fijne feestdagen!

Cindy
22 december 2022

Eten kwam 10 te laat en het was lauw tot bijna koud.

Carmen
17 december 2022

Lekker eten, binnen de aangegeven tijd bezorgd, vriendelijke bezorger! 3 hoofdgerechten besteld voor 4 mensen en dat was meer dan genoeg ook! 👌

mr.gonzo
17 december 2022

Prima weer, goede porties en smaakvol

Karola Jeffers
17 december 2022

Iets aan de koude kant, maar verder weer heerlijk.